Att spela trumpet utan trumpet, det är det inte alla som kan

Nej du Pippi lilla, det har du helt rätt i! :) Bara älskar Pippi måste jag bara säga!

Har tillbringat dagen i skolan idag, det märks att jag inte suttit i skolbäken på några veckor, hade svårt som tusan att sitta stilla och blev helt slut av att sitta och lyssna hela dagen. Blir inte alls lika trött av att vara på praktiken i 8 timmar, fast i början av det var det tvärtom, då stupade jag i soffan när jag kom hem från praktiken. Och föredrar den tröttheten faktiskt, och ser fram emot dagen då jag fått min lärarexamen och får vara trött efter en arbetsdag, men trött på ett positivt sätt :) Jag har helt enkelt gjort helt rätt val, det är jag så säker på!
Men måste säga att det var en givande dag, har fått mer klarhet i hur fördjupningsarbetet ska skrivas och jag tror och hoppas att jag ska klara det trots allt. För skriva, det kan jag ju, det är i alla fall min uppfattning :)

Åååh, måste bara säga att jag är riktigt lycklig att det är rätt personer som är i final nästa vecka, och sjukt glad att Tove åkte ut för jag tycker nog inte att hon förtjänar en plats i Globen. Ser alldeles för mycket bitchighet i hennes ögon. Det lyser igenom oskyldigheten hon försöker visa upp. Nej, hon kan minsann göra något annat, åka tillbaka till norrland och ha det bra :p Så, go Erik! Och Calle också, men Erik är ändå min favorit :)

Har haft en allmänt tokmysig dag med familjen Nilsson/Winter, åkte raka vägen dit efter skolan idag. Och Mindie skrattade en del åt mig idag, och gissa om jag blev lycklig då?! Håhå, jag sken som en liten sol när jag lyckades charma det lilla livet. Vi har sjungit också, eller ja, jag har sjungit (om det ens är tillåtet att kalla det sång, det som kommer ur min trut när jag försöker). Hon verkade gilla det, hon blåste bubblor och var väldans intresserad av vad som hände :) Mitt lilla hjärtegull <3

Tomas, min bror, skickade sms och skrev att jag inte behöver vara barnvakt i morgon eftersom han är sjuk och då blev jag väldans besviken. Ville verkligen ta hand om dom små liven i morgon, två av mina  favorithjärtegull! <3  Men jag får ta och åka och hälsa på dom nåndag istället och mysa lite :)

Måste bara berätta om min dröm jag hade inatt, bland det konstigaste jag någonsin drömt och jag låter väl som ett smärre psykfall nu men okej.. Jo så här är det, jag drömde att jag, Jenny, Lina, Sara och några till var sälar. Ja, du läste rätt, vi var sälar! Och vi var på fest, sälfest skulle man kunna kalla det för alla andra var också sälar. Men vi pratade som vanligt. Och jag skulle nog minsann vilja veta vad en dröm om sälar betyder, om det nu kan betyda nått. Sjukt, I know! haha

Nej, kanske skulle försöka ta mig i säng, behöver sömn, det känns i hela kroppen! Speciellt i huvudet eftersom jag haft en fruktasvärd huvudvärk på eftermiddagen/kvällen. Och vill inte få tillbaka huvudvärken som jag hade förra veckan för då var det inte kul att heta Malin!

Godnatt och sov gott kära ni så hörs vi i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0