Dan före dopparedan

Oh yes, i morgon smäller det, då är det julafton! Fattar det inte riktigt, känns inte verkligt. Jag som alltid brukar vara så där pirrig som man är när man är liten innan julafton, men det infinner sig inte riktigt i år. Men jag ser verkligen fram emot morgondagen, får ju träffa alla bröderna, deras "frugor" och alla barnen, precis allihopa! Det är nog det bästa med årets jul, att alla kommer vara samlade en liten stund i alla fall hoppas jag! Julklappar vill jag självklart ha, fast mamma och pappa kallar mig vuxen så tycker jag ändå att jag förtjänar julklappar och blir som ett barn när jag får öppna klappar :p Men viktigast är ju att barnen får julklappar, det är ju dom som vi alla koncentrerar oss på. :)
Oh, sen är det juldagen. Som jag ser fram emot den! Utgång med massa härliga underbara människor, och mamma Lina ska minsann ut, det var år och dar sen vi var ut tillsammans. Och då är jag faktiskt allvarlig! Ska bli så himla roligt, piffa till oss tillsammans en hel hög brudar, hälla i oss lite alkohol, sen vidare på spritbord (som btw är onödigt dyrt) och träffa massa kul folk, sen blir det Solo för hela slanten. Jag har faktiskt inte festat sen Halloween så jag ser verkligen verkligen fram emot a night out :) Och att man får göra sig extra fin är också helt underbart, för på juldagen lär man vara lite mer fancy är en helt vanlig festkväll känner jag.

Och jag bara HATAR förkylingsblåsor, det slår aldrig fel att jag får såna innan, under eller efter en förkylning. Och nu är dom här, vilket timing va?! Bekämpar dom så gott jag kan, känner mig som ett litet slusk! Det är verkligen dagens minus!
Dagens plus är att jag ska ta med en liten överraskning och åka till familjen Angelin/Renbro fram mot kvällen ;)
Ett annat plus var samtalet för en liten stund sen ;)

Puss&kläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0