Det känns inte riktigt bra..

... Det känns inte riktigt bra alls faktiskt.. Nej, i morgon är der sista dagen på praktiken och det ger mig en enorm klump i magen! Det känns så fel att dessa 10 underbara veckorna är slut, JAG VILL INTE!! Jag trivs så sjukt bra, men barnen, personalen och även föräldrarna. Jag kände verkligen idag att jag kommer sakna barnen så mycket, höll nästan på att fälla en liten tår, dom är ju så fruktansvärt jävla underbara! Har haft så himla kul med en liten kille idag, vi lekte med hästar på eftermiddagen, eller som han kallar det "gålligåll", snabbt översatt: galopp galopp. Så sätter han sig alltid på hästarna, oavsett storlek! Det slutade med att jag jagade honom med en häst och han bara tjöt av skratt när jag fick tag på honom och låtsades att hästen kittlade honom. Barnen har varit på riktigt bra humör idag, och det har såklart smittat av sig på mig och vi har haft kul och skrattat massor, och det gäller också övrig personal, vi har skratta mest hela tiden faktiskt :)
Glömde att berätta en sak om gårdagen. När vi satt och åt mellanmål var det ett barn som sa "Vet du en sak fröken?" Neeej, vadå? frågar jag och får svaret "Man får inte säga fuck you och visa det här fingret" och barnet pekar då på sitt långfinger. Jag blev så ställd att det enda jag fick fram var "Ehhmm.. Nej.. Nej, det får man ju inte.." Och så händer massa saker runtomkring så jag hinner aldrig få fram vad hon trodde att det betydde och vart hon lärt sig det. Men jag skrattade för mig själv när jag åkte hem :)

Efter praktiken hann jag hem och vända, fixa till mig lite, sen tog jag mig tid att följa med Frida och Emmie till the big La och Dollarstore och Emmie ville bara att jag, aka Moliiin, skulle köra vagnen, vi busade runt och småtjafsade lite som vanligt :p Men gud vad underbar hon är.. I bilen ville hon lyssna på "With you" med Chris Brown, och för att få fram det sjunger hon lite av den "vid eo vid eo vid eo gööööl" och det är ju så sjukt sött! 

Nej, nu känner jag att det här var ett väldans ointressant inlägg egentligen, men det får ni tåla! Nu ska jag ta och kocentrera mig på Grey´s och alla dessa heta karlar ;) Det får 5 av 5 toast!!! 

Puss&kläm! 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Superkul *tummen upp

2009-12-02 @ 22:16:02
URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0