Finner inga ord..

.. för den den här helgen som spenderats med en fruktansvärd ångest i precis hela kroppen. Ber alla inblandade om ursäkt för fredagen. Den ska nu glömmas och förträngas. Så enkelt är det.

Resten av helgen spenderades i Grängesberg med Jenny och co, mycket trevligt :) Gav mig ut på äventyr på lördagen, i en annan del av Grängesberg :p Trevligt ;)
Och igår fick jag ta en runda och hämta glömda saker. Eller runda och runda, två ställen var det ju bara, men ändå :)

Jag vet inte vad jag ska skriva mer, är så sinnessjukt trött idag, efter en helg med tok för lite sömn så jag ska kräla ner i soffan under täcken och bara vara idag. Skulle behöva plugga, men det får jag ta tag i en annan dag, i morgon förhoppningsvis för jag vill ju trots allt bli klar med skiten! Men hjärnan fungerar inte som den ska idag, det märks ju bara genom detta oinspirerande inlägg.

Ha det bra gott folk och God fortsättning!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0