Fredag

Åkte till Grängesberg för att plugga idag, och när jag kommer fram till Jenny inser jag att jag har helt fel block med mig, och de viktiga papperen som jag bara måste ha när jag skriver fortfande ligger hemma. Inte går det bra att plugga då inte! Men jag har knåpat ihop enhalv sida till typ, så nu är jag inne på 4 sidor, och innan helgen är klar ska jag väl ha kommit upp i 5 i alla fall hoppas jag! Bara de viktiga papperen som krävs finns till hands så blir nog inte det några större problem alls. Men nu gav jag upp lite grann, måste ha en bok också, måste måste måste berällas! Helst igår, men jag får ta tag i det direkt efter inlägget.

Usch, inatt har jag inte sovit bra alls, hade en så hemsk dröm! Drömde att jag var utomlands, så långt var det alldeles underbart, men vi skulle bege oss ut på en båt och kika på delfiner och båtens botten bestod av glas. Mysigt? Ja, men inte så länge till.. Rätt vad det är dyker det upp massa hajar, min största fasa när jag ger mig ut i havet, och dom jävlarna börjar dunka mot botten på båten och glaset går sönder! Herregud vad rädd jag var och när jag vaknade hade jag fulllkomlig panik tills jag insåg att det bara var en dröm. Men efter det hade jag ju väldans svårt att somna om. Så känner mig lite småsliten idag, men det får väl gå ändå :)

Träffade Mimmie en sväng idag, gud vad kul det var att se henne, som jag saknat den människan! :)

Nej, nu ska jag väl ta och roa mig med annat, slå en rök kanske? Jag återkommer säkerligen senare ;)

Puss&Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0