Galenskap

Det är vad den här kvällen har gått ut på, och jisses så roligt jag haft! Har inte skrattat så här mycket på länge! Jag och Jennöö har varit hos Linda och Daniel och Daniels bror dök också upp, vi har spelat Idol spelet, kanonkul! Och underbara är vad familjen Angelin/Renbro är, tack för en riktigt dundertrevlig kväll! :)

Har även haft lite rimstuga med Angelica idag, fast den håller ju delvis på än. (Hon är lite seg bara.) Helt galna rim har det blivit, mer får, hjortar, krullibutt negrer och så vidare. Höhö.

Nej, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, är hos Jenny igen och känner att den här natten kommer bli lång efter 15 koppar kaffe, dumt! haha

Men puss&kläm på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0