God Jul

Yeeey, idag är det julafton gott folk, mysigt huh? :) Bara älskar doften som kommer från granen i hörnet i vardagsrummet, den doften kan få det att pirra lite i magen, ni vet sånt där julpirr :) Och dagen till ära så ska jag snart skutta ner i duschen, sen göra mig lite extra fin, känns som att julafton förtjänar det. Nog för att det bara är mina högt älskade familjemedlemmar som ska se mig, men ändå, vid speciella tillfällen vill jag minann lägg manken till lite extra. Det enda jag saknar på julen är en karl att fira med, någon att köpa mysiga julklappar till (även fast jag är kass på det), men det kommer väl sådana tider också kan jag tro. Familjen förgyller min jul alldeles ypperligt bra :) Så God Jul på er, och hoppas dagen blir så där tokmysig som julafton ska vara :)

Hade lite julmys i Källbotten med familjen Angelin/Renbro igår kväll, jag tog med min chokladsmältargrej (vet inte hur det stavas på riktigt), massa frukt och massa choklad såklart som vi smaskade i oss. Det var mitt tack för att de finns, att de alltid bjuder på massa kaffe och alltid står ut med mig och mitt tjål :) Känner att fler sådana kvällar skulle sitta fint :)

Nu är det dags för duschen, sen åker ansiktet på for real :)

Puss&God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0