Helgen som den varit

Då var det söndag igen, har varit en skön söndag hittills, sov länge idag :) Men har inte sovit dunderbra inatt, var och vaccinerade mig igår, trots min tidigare vägran mot det, och armfan gjorde en hel del ont, och vänster sida är min sovsida :p Men det är bättre nu, har rört på armen extra mycket för att det onda ska gå över, och det funkar :)

Min älskade Filippa har varit här hela helgen så vi har myst en hel del. Igår morse vaknade jag av att hon var uppe och tassade en sväng, så jag klev upp och gick och sa åt henne att komma och mysa med sin kära faster sen kröp vi ner i min säng och mös och pratade lite strunt en stund, men till slut klev vi upp med varsitt täcke i högsta hugg och la oss i soffan för att kika på lite barnprogramm och efter en stund mös lite till. Har ju saknat den underbara flickan massor så tog vara på tiden och pasade på att berätta hur mycket jag älskar henne, min lilla mysstrumpa :) Och idag har vi inte myst så väldans mycket, men vi befinner oss i soffan båda två med Disney channel på, och tycker nog att barnprpgrammen är lika kul båda två :p

På eftermiddagen igår halkade jag mig till stan och min rara Sara, där Sanna och hennes toksötta vovve också var, Lina och Mindie dök upp så jag myste lite med henne också, sötungen, och senare kom Emma och flickorna skulle ut på galej, men jag följde med Lina och Mindie hem och käkade pizza med dom och Glempan. Vi kikade på Robinson och jag blev allmänt blödig när det var dags för dom på ön att käka kanin. Men jag gillar Robinson faktiskt, rätt bra lördagsunderhållning när man är en fattig student som inte har råd att festa. Spar mig till Juldagen :)
Efter Robinson åkte jag till Jenny och Camilla i Grängesberg och kikade på film, mycket trevligt! Dom är så himla söta och härliga dom flickorna, jag tycker verkligen om er :)

Har haft en bra helg, bara älskar att bara ta det lugnt! Fredagen var underbar, väldans mysig måste jag säga :)

Nu ska jag försöka få lite ordning på min kalufs, måste försöka bli lite fin ;)
Det pirrar, det gör det verkligen :)

Puss på er gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0