It´s a sammanfattning

Usch för mig som fuskade och inte skrev något inlägg igår, men jag lånade med mig Sims 3 från Lina och var tvungen att sätta det framför att blogga :p Men nu ska ni minsann få en liten sammanfattning av helgen.

I går började jag dagen med att sova läänge, vaknade upp med rinnande näsa och svullen hals så jag åt fruksost sen var det raka vägen ner i soffan som gällde. Men jag tröttnade på det när jag fick ett mms av Lina med en bild på de fina lussebullarna hon och Glenn bakat ;) Så jag åkte dit och blev kvar hela källen, mycket mycket trevligt! Mina gull! Och lussebullarna smakade mer än bra måste jag säga, och många av dom hade en riktigt kul form ;)

Idag tog jag mig till Jenny och Jörgen i Källbotten, det var alldeles för längesen jag och Jenny lekte! Och när jag kommer dit får jag se ett helt nytt vardagsrum, jissen vad fint det var! Dom har varit duktiga och tapetserat och tagit ner en vägg :) Dom fick faktiskt 5 av 5 toast, kanonkul! Jag och Jenny traskade ner till Sandra, Jonas och deras underbara barn och myste där ett tag. Rätt vad det var knackade det på dörren och in kommer familjen Angelin/Renbro, och gissa om jag blev glad! Har haft dåligt samvete för att jag inte hört av mig och hälsat på sen dom fick det lilla undret Celine, men det har varit mycket och nu är jag som sagt dyngförkyld. Men nu fick jag se deras vackra nunor och det var så underbart att få träffa så många av mina favoriter på en och samma gång, och alla dessa underbara barn sen då! Blev ganska fort lektant och hade riktigt kul :) Älskade älskade människor! :)
Så nu ska jag ta med mig andra Jenny till Linda, Daniel och flickorna på onsdag och mysa ännu mer, yeeey!

Annars har jag spenderat tiden på hemmaplan med Sims 3 som min bästa vän som den sims nörd jag kan vara när jag sätter den sidan till. Det är ju så himelens skoj! Så nu ska jag fortsätta med det och fixa ett riktigt schysst hus haha!
Nästa inlägg ska nog inte bara handla om vad jag pysslat med just den dagen, ska nog skriva om något mer då tror jag, ska komma på något riktigt intressant minsann :)

Puss&Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Det var kul att se dig med vackra du! :) Längtar till onsdag så man får se dig igen! Puss

2009-12-07 @ 16:10:59
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0