It´s helg :)

Japp, så är det, och jag bara gillar det! Trots alldeles för lite sömn de senaste dagarna så är humöret på topp och det känns ju så underbart! Har inte skrivit på någon dag nu och det är ju välsans dumt av mig, men jag har haft så mycket för mig :) Har spenderat en hel del tid i Grängesberg och Källbotten, hos och med människor som får mig att må så himelens bra, underbara människor. Just nu sitter jag hos Jenny i Grängesberg, hon håller på och knölar i färg i skallen så då passar jag på att uppdatera mina kära läsare lite. Vet inte riktigt vad jag ska skriva dock, sitter och småkikar på innebandy på tv också, Sveriges damer håller på att spöa skiter ur Schweiz, you go girls! ;) Finns ju ingen mer underbar sport än innebandy enligt mig, det är så sjukt kul att spela, men det har mina kära knän satt käppar i hjulen för. Men jag ska nog minsann ge det ett försök till inom en snar framtid :) Kan inte låta bli ju!

Är lite smått nervös över en sak, nämner inte här vad, och de som vet behöver inte busa ut det heller :p Men det känns kul och lite spännande också, mer än så säger jag inte ;) Iiiiih!

Nej, nu ska jag vara social, slå en rök och tjåla lite mer skit och njuta av Jennys härliga sällskap :)

Puss&Kläm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0