Juldagen

Hoho, ikväll är det minsann dags för lite party, vilket jag sett fram emot ett tag nu eftersom jag inte varit ut sen Halloween :) Ska ut med helt underbara människor och jisses vad snygga vi kommer vara ;) Tänker släppa alla tankar som inte är så positiva, och bara ha kul, som tusan dessutom! Slå klackarna i taket med bruttorna och bara vara så glad som det bara går att vara! Just nu känner jag mig inte peppad efter ungefär 3-4 timmars sömn inatt, både känner mig och ser ut som sju svåra år, vilket min kära bror påpekade när jag var och lämnade hans bil. Han använde inte just de orden, men andemeningen var densamma. Det känns ju inget vidare, men det går över med smink och lite god dryck i kroppen tror jag minsann! Och med det härliga sällskapet om det bjuds på ikväll så ordnar sig nog allt, inga bekymmer. Nu låter jag negativ och positiv om vartannat och jag inser att jag låter som att jag försöker intala mig att det kommer bli roligt ikväll, men det tror jag verkligen att det blir :)

Hade förövrigt en helt underbar julafton igår, vi var som sagt samlade hela högen, alla 17 som antalet blev :) Underbart att se och höra alla barnen leka och skratta, dom är mina guldklimpar och betyder mer än ord kan beskirva, det är en sak som är säker!

Nu ska jag försöka få Sara att rappa på lite, så vi kan kila iväg och köpa käk, och så vi kan påbörja mission get beautiful :)

Hoppas alla får en riktigt rolig kväll, vad ni än tar er till :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma&Arvid

Alltid beautiful honey :-) Hoppas det var roligt! Puss

2009-12-26 @ 11:03:19
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0