Måndag igen

Ja nu gott folk, idag är det måndag igen. Känns som att det är måndag oftare än det är fredag faktiskt. Men idag gör det inget, för snart är det jul :) Ser fram emot Julafton då precis hela familjen förmodligen kommer vara samlad, i alla fall en liten stund. Det är alltför sällan allihopa befinner sig på samma ställe, och jag bara älskar när jag får ha alla omkring mig, för jag har en riktigt underbar familj! Och alla barnen, underbart att ha alla tokar här, då är faster Malin som nöjdast och bara njuter trots allt väsen som det medför att ha 6 barn här samtdigt. Oj, 6 barn, förra året var det bara 4, häftigt va? :) Men jag är en familjekär människa och julen är helig, då ska alla träffas tycker jag. Fast det är fullt förståeligt de jular då det inte är så, för det är inte lätt när alla bröderna har en egen liten familj och fler ställen att vara på, så det gäller att ta vara på tiden :)

Idag hittade jag äntligen ett par snygga skor som kan duga till juldagen :) Tokfina stövlar blev det, med perfekt höjd på klacken, jag blir inte 2 meter lång i dom och dom kommer även göra min look på juldagen mindre balig med tanke på min klänning :) Hade nästan gett upp när vi väl hittade dom. Dom är för stora, men ett par extra strumpor och en till sula så sitter dom fint :)

Träffade Felix idag igen, mamma ville ju också se honom eftersom hon inte var hemma igår när dom kom och visade upp honom plus att vi hade Magnus bil här hemma. Han är så fin, så fruktansvärt söt. Även fast han är pappa upp i dagen :p Så härligt att mysa med en nykläckt liten goding, föll så fort jag såg honom, gullunge! Kul att Felix och Eliaz är födda samma år, då kan dom minsann leka med varandra och Eliaz behöver som sagt inte känna sig ensam bland alla underbara bruttor :) Åh, vad jag saknar dom allihopa, mina hjärtan. Men snart snart snart får jag träffa dom, yeeey :)

Sitter och sneglar lite på CSI, finns det någon bättre serie? Jag bara älskar det, så ska nog ta och koncentrera mig på det för det är väldans spännande idag, fast det är det ju jämt :p

See you when you see me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0