Måndag

Ja, nu är det kört igen, helgen är slut och måndagen är snart gången den med. Skulle ha pluggat som en tok idag, men fick ihop ungefär en halv sida, lite mer, bara för att min hjärna inte funkar som den ska! Men men, lär göra ett ryck alldeles snart igen.

Har varit till tandhygienisten idag, hua, jag ville verkligen inte, men ett nödvändigt måste. Gick bättre än väntat, mina tänder var så fin så :) Plus att jag hade något trevligt att tänka på när hon höll på att ta bort tandstenssnusket ;)
Efter det tog jag mig ner till Vad igen för att hämta min sjal som jag glömde igår och sen styrde jag kosan mot förskolan och kikade på barnen när de lussade, jösses vad söta och duktiga dom var! En liten kille stod längst fram och tokade sig, det var inte många som kunde hålla skrattet inom sig då inte :) Ska tillbaka på torsdag en sväng och mysa med barnen och käka lite jullunch, mums! Det känns tråkigt att inte gå dit 3 dagar i veckan längre, saknar barnen och personalen en hel del och kommer nog springa där titt som tätt när tiden tillåter ändå :)
Nu sitter jag här igen, med datorn i högsta hugg och måste försöka förmå mig att skriva lite, vill ju ha lite gjort inför handledningen på onsdag! Men inspirationen visar sig inte i onödan heller, den har gömt sig någonstans där jag inte kan hitta den! Men måste försöka i alla fall, inspiration eller ej!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0