Mystorsdag

Nu har jag spenderat ännu en dag i Källbotten hos den underbara familjen Angelin/Renbro, gudars vad trevligt det är att vara där! :) Jenny hade med sig Ebba, ett riktigt litet charmtroll det där, och det gäller de övriga Källbotten barnen vi träffat idag! Sandra kom förbi också, väldigt myspys :) Har spenderat lite tid på golvet med Ebba och Carnelia också, agerade lektant och hade tokkul med dom små liven!

Hamnade hos Jenny ikväll igen, vi sitter och väntar på att Glee ska börja :) Jag trivs bara mer och mer med dessa Grängesbergsmänniskor, dom är ju så klockrena! Skulle ju ha pluggat idag, men icke, det blev inte alls av, har inte varit ett dugg inspirerad så jag får låsa in mig hemma i morgon och plugga som aldrig förr!

Vill tacka alla underbara människor för en riktigt mysig torsdag, ni är guld värda allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0