Pluggeripluggera eller nått..

Ja, nu sitter jag hos Jenny med henne och Angelica. Och tro det eller ej, men jag har fått en skvätt gjort faktikst, en inledning i alla fall :p Bättre än ingenting skulle jag vilja säga! Jag var väldans fyndig nyss när jag fick en smärre hostattack, och jag sa efteråt "man skulle kunna säga att skrivandet står mig upp i halsen". Det var väldans roligt just då, det tyckte då i alla fall jag som den tönt jag är haha! Just nu skrålar Leona Lewis "Happy" ur högtalarna på Jennöös dator och den är ju bra fin den biten!
Börjar bli en aning övertrött redan så snart barkar det nog ur helt och hållet i mitt huvud och vad som helst kan hända och allt som sägs blir kul och jag bara skrattar :p
Nej, nu blir det bara trams här, men sånt är ju också kul? KANONKUL skulle jag vilja säga och höja en tumme och ge det 5 av 5 toast :) Skulle även vilja rikta ett helvete Lars-Olof till skrivandet :p mohaha. Gudars så kul jag är! Eller? Kanske mest dryg? Jag vet inte för jag har ingen uppfattning om det.. Fast kul är jag.. Nej, jisses, har jag åkt på adhd precis som Sara?! HJÄÄÄLP!! (Det kanske inte är helt okej att skämta om, men jag kan inte låta bli!)

Puss och nyp i stjärten på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0