Snörvel och fräs

Ja, så ser mina dagar ut just nu, snörvlar och snyter mig mest hela tiden. Är så sjukt trött på att vara förkyld jämt, det känns som att det är det enda som händer i mitt liv just nu, förkylning på förkylning! jag vet, det finns dom som har det mycket mycket värre och det är mycket mer synd om dom, men jag måste få klaga av mig lite.

Men dagens glädjeämne är att jag trots snörvel ska ta mig till förskolan en stund idag. Jag kommer inte kunna hålla mig borta därifrån, barnen och personalen är alldeles för underbara för det! Jag är så himla glad för att jag hamnat just på den avdelningen som jag är på. Känner sånt stöd från alla och det känns så fruktansvärt bra och det ska dom ha ett riktigt stort tack för! :)

Efter förskolan ska jag försöka ta mig orken att plugga också, har ju en hel del att pyssla med. Fördjupningsarbete stavas det, och jag får nästan rysningar av bara tanken på att det ska skrivas på ett vetenskapligt sätt med fina ord och dylikt. Då är det väl tur att man har sina pluggkamrater som kan hjälpa en när man kör fast och tvärtom. :)

Har kollat på Vakna med the voice nu på morgonen och Kjell Eriksson är så sjukt lik en kille som jag känner, inte bara till utseendet utan till sättet också! Han snöar in så mycket på sina grejer han pysslar med, mest då teknikgrejer och precis så är den killen jag syftar på, han snöar in på det han gör nått så fruktansvärt. Jag och Lina har diskuterat det här och vi är helt överens och jag kan inte hålla mig från skratt när jag ser Kjell :p haha

Nej, nu ska jag ta och fixa till håret lite, men det kan tänkas att jag återkommer senare, om jag inte blir för inne i sims 3 igen :p

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0