Söndag och slut på det roliga

Mmm, i morgon är det tillbaka till verkligheten som gäller, måste plugga som en jäkla dåre den här veckan! Och speciellt i morgon och på tisdag förmiddag, hurra! Eller inte alls, uschans!

Idag var jag iväg till Borlänge med päronen, för att fixa min julklapp från dom :p Hittade tröjan jag ville ha, oh så fin den är! Men stövlarna jag drömt om ett tag och passade på att önska mig blev inte mina ändå! Fanns ett par i min storlek, yeeey tänker jag, men tar tillbaka det när jag får på mig skon och känner att den är helt förstörd i hälen, alltså sket det sig! Lilla Malin blev vrång. Vi gick vidare till alla andra skoaffärer men inget föll mig i smaken och om det väl gjorde det så var antingen klacken för hög eller så fanns dom inte i min storlek. Vrångheten ökade så jag gav mig innan jag skulle bli helt hysterisk. Töntig är det rätta ordet som beskriver mig ibland!
Och på eftermiddag begav jag mig mot Vad och mys med Emmie, Frida och Andreas. Min kära bror spenderade större delen av kvällen vid datorn och jag, Frida och Emmie sjöng lite Lips. Jag sjöng ovanligt dåligt idag, är alltid kass på att sjunga men idag slogs nog alla rekord! Men det var riktigt trevligt i alla fall och jag har skrattat en hel del, speciellt åt lilla Emmie efter jag försökt lära henne säga Lucas. Hon säger absolut inte Lucas som jag hade väntat mig, och jag är alldeles för blyg och försynt för att våga skriva här vad hon säger ;)

Mitt humör sänktes bra rejält på vägen hem från Vad idag, något bara tjuter i bilen, folk kan inte köra bil och så vidare, så jag satt och var halvt galen i bilen:p Men humöret har höjts en hel del nu :)

Är fortfarande väldigt nöjd med helgen, den har varit riktigt mysig och har i vanlig ordning spenderats med underbara människor och barn :) Vissa har helt enkelt en tendens att få mig att skina som en liten sol :)

Nej, jag tror nog att ni får nöja er med det här för idag, funderar på att släpa mig till duschen inom en snar framtid :)

See you when you see me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0