The day in a little sammanfattning

Jaha, då var snart onsdagen förbi, en bra onsdag faktiskt! Har ju varit och träffat min handledare till fördjupningsarbetet idag och det gick bra, känns mycket bättre nu. Vet vad jag INTE ska skriva och vad jag SKA skriva. Så på fredag ska jag minsann sätta lite fart och skriva flitigt som en liten arbetsmyra :)

Efter Falun halkade jag vidare till Ludvika, svängde förbi vid familjen Angelin/Renbro en snabbis i ett nödvändigt ärende och hade svårt att slita mig därifrån som vanligt, underbara människor :)
Sen vidare till Jenny på salongen för lite klippning och färgning av mitt bedrövliga hår :) Resultatet blev en mörkare botten och lite fler slingor i skallen, and I really like it. Jenny kan sin sak hon, det kan jag då säga er! Har aldrig blivit missnöjd med något hon gjort med kalufsen :) Gohöna :p
Vi tog oss en fika också och min skrikande mage fick äntligen i sig en tacotallrik, och fasiken så gott det var! Lite varm choklad med grädde på det sen, mmm! Mycket välbehövligt i denna kyla! Bet mig nått så fruktansvärt i läppen bara för att jag var så sjukt hungrig, satan vad ont det gjorde och såret känns en del. Men, det finns dom som har det värre, tänkte bara om ni ville veta ;)
Planering av nyår blev det också eftersom Sara dök upp, ser fram emot kvällen, ingen dunder och brakfest, tack och lov! Jag har visst lugnat ner mig betydligt med festandet, jag orkar inte längre, ser inte det nödvändiga i det riktigt. Har jag blitt lite vuxen kanske? Jag vet inte, men känner mig rätt mogen emellanåt :p Så om folk bara kan ta sig i kargen och åka ut i skogen och spela spel, äta lite plockmat, dricka gott, umgås med trevliga och roliga människor och kanske kika på lite fyrverkerier så blir det här kalasbra! :) Come on people, det blir skoj!

Nej, måste nog ta mig in i duschen och sen kräla ner i sängen, ska till förskolan i morgon och umgås med barnen lite för sista gången i år så lär upp i tid. Ska hämta Emmie efter det och åka till familjen Angelin/Renbro än en gång och leka med mysiga barn och vuxna. Kära Jenny kommer ju också med lilla söt Ebba. Ska bli kanontrevligt :)

Talk to you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0