Vad ska man säga?

Vet inte vad jag ska säga.. Eller jo, det vet jag, det känns i hela kroppen, det är ju helt sjukt egentligen! Men varför kämpa emot? Ibland måste man chansa och det tänker jag då verkligen göra nu. Borde väl inte ens drista mig att skriva såna här saker i bloggen, men jag kan inte låta bli! Underbart. Underbara människa. Underbara människor. Är så glad att jag har alla mina vänner, ni fyller mitt hjärta till bredden med kärek, ni betyder så himla mycket, det ska ni veta! Utan er skulle mitt liv helt enkelt vara väldans tomt!

Väntar med spänning på nästa bebis, som faster Malin ska mysa massor med! Men, det går inge bra för min kära svägerska, bebben trivs alldeles för bra i hennes mage, och snart är fasters tålamod slut, så har sagt till Erika att ta en snack med bebisen från mig :) Tänker på dig vännen!

När jag ändå är inne på tänka, så är det inte mycket som får plats i mitt huvud just för tillfället ;)

I morgon bär det av mot Falun och skolan, känner inte för det när väglaget är som det är, tycker inte alls om det! Men det är ett nödvändigt ont. Har ju som sagt inte kommit långt med mitt fördjupningsarbete, bara måste vara klar innan jul, så enkelt är det. Måste sätta press på mig själv, och om någon känner för att hjälpa mig med den saken så är det helt lugnt! :p Sen blir det minsann fixning av mitt hår och den gräsliga utväxten, måste vara fin på juldagen ju. Kan inte se ut som hej kom och hjälp mig då inte! 

Nej, nu ska jag nog göra mig redo för sängen, ska kika på Ice age 3 innan det är dags att slå igen ögonen, bara älskar barnfilmer :p

Puss på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0