Vart är min självdiciplin?

Den som vet med sig att han/hon tagit den, GE TILLBAKA DEN! Jag måste verkligen hitta den och komma igång mer med fördjupningsarbetet, visst jag har faktiskt fått lite gjort, men vill gärna ha mer är 3 sidor att skicka in till min handledare.. Men hur ska det gå när jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska fortsätta? Jag kan väl åtminstonde få bli klart med bakgrunden? Har lyckats få till inledningen, lite bakgrund, lite syfte/fråeställning och lite metod..Men det är ju bara småskvättar på allt! Blir så trött på mig själv, varför ska jag slappa till på det här viset? Jo, för jag tycker att det är så lång tid kvar tills den ska lämnas in. Men för tusan, jag vill lämna in innan jul så jag slipper ha det hängande över mig när jag ska försöka ha roligt och mysigt! Lär väl verkligen ta mig i kragen, på riktigt nu, har fram tills lunch på mig har jag bestämt, måste ju skicka in nånting i tid också så handledaren hinner läsa inför i morgon..

Måste säga att jag bara älskar Alicia Keys- Try sleeping with a broken heart. Åh, så underbar den är! Kvinnan har ju en gudomlig röst, skulle vilja att hon delade med sig lite till mig så jag slapp låta om en annan kraxande kråka när jag försöker sjunga! Men det kan jag väl glömma, tråkigt!

Usch vad negativt det här blev, det var väl inte riktigt meningen! Dom som känner mig vet ju att jag egentligen inte är så negativ, bara ibland, jag är ju mest glad och sprallig. Men jag blir lite bitter när det inte går som jag vill, speciellt med skolan, för det är ju rätt viktigt! Har ju liksom gett mig in på det här, nästan frivilligt, och då måste man väl ge järnet? Varför gör jag inte det då? Jo, för jag är alldeles för bekväm nuförtiden. Ännu en sak jag måste ta tag i. Bli nog många nyårslöften iår, fast jag inte tror på dom riktigt..

Nej, nu ska jag väl ta tag i det här, och försöka bli lite positiv, men det kommer garanterat, det vet jag :)

Puss&kläm

Kommentarer
Postat av: Jenny

Om du hittar din självdiciplin Malin så kan du väl kika runt lite om min skulle kunna ha hamnat på samma ställe...min är nämligen också på rymmen!

2009-12-15 @ 20:30:45
URL: http://jaempa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0