Fredag

Känns riktigt skönt med fredag och helg nu. Behöver den här helgen, har en del sömn att ta igen då det inte blev så värst många timmar av den varan inatt.. Orkade mig nätt och jämt upp till förskolan, men jag tog mig dit och gjorde det jag behövde göra, sen gick jag faktiskt hem. Jag kände att jag inte kunde ge barnen vad de förtjänar idag. Klarade inte av att vara den glada och lekfulla fröken som jag bara älskar att vara, och det känns ju inte så speciellt kul att inte ens klara av det fast det är bland det bästa som finns! Du förstör mig totalt ditt fanskap!!

Men över till något roligare, snart är det dags att dra sig mot the big city of La och kalas! Har saknat min skruttunge Filippa, och alla dom andra skruttungarna också för den delen och förhoppningsvis får jag träffa dom allihopa :) Sen drar jag vidare till Lina, Glenn och Mindie och kikar på Idol och äter förhoppningsvis något syndigt onyttigt! Och i morgon är det lite Malin och Boggantid inplanerat, det ser jag också fram emot, känns som en evighet sen vi hade lite alonetime! Och den bruttan vet verkligen hur hon ska få mig på andra tankar och skratta trots allt! Dessutom har vi ett gemensamt irritationsobjekt nuförtiden ;)

Nej, nu ska jag försöka bestämma mig för what to wear, alltid ett lika stort bekymmer tamigtusan!
Ha det bra gott folk.
See you when you see me!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du är så välkommen =) Vi har saknat dig länge underbara vän. Att välja vad man ska ha på sig är verkligen ett stort bekymmer även för mig, för när jag väl fått på mig det jag ska så blir jag antingen ner kräkt, svettig eller som i dag nerkissad =) Puss

2009-11-27 @ 16:53:04
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0