I handed you a heart worth breaking

Tycker nog att Nickleback slog huvudet på spiken där, i alla fall i mitt fall. Kände mig träffad när jag och Frida körde lite "Lips" nu ikväll.
Tänkte summera de två dagarna som varit. Igår åkte jag som sagt tidigare från praktiken pga en fruktansvärd trötthet och matthet. Senare åkte jag och mötte upp Frida, Sara och Emmie vid Nisses, åkte vidare mot Ludvika, sprang på stan en sväng, sen var det minsann dags för Filippas 7-årskalas, stora tjejen! Nästan hela familjen var samlad, alla utom Andreas som oturligt nog jobbade. Kändes riktigt roligt att så många var samlade på en och samma gång, speciellt att alla brorsbarnen var på plats, det kändes fint i mitt fasterhjärta, för dom betyder mer än ord kan beskriva dom små liven! Efter ett mycket trevligt kalas styrde jag kosan mot Lina, Glenn och Mindie för lite pizza och Idol. Gudars vad jag tycker om att vara hos familjen Winter/Nilsson. Känner mig alltid lika välkommen, och dessutom känner jag mig så sjukt hemma där, dom är ju trots allt några av mina favoriter alla tre. Tyvärr sov Mindie, men jag fick ju umgås med hennes underbara föräldrar :) Efter ett tag dök Sara upp också, mycket trevligt (hon är också en av favoriterna). Jisses vilka diskussioner vi hade, och så mycket vi skrattade. Dessutom frågade Lina och jag och Sara skulle kunna tänka oss att vara faddrar åt Mindie, och vem grät inte en skvätt då? Jo, jag såklart min blödiga jävel! Men det har jag gjort när någon mina syskon bett mig vara fadder till deras barn också, det är en stor grej för mig. Det innebär att personen ifråga känner en stor tilllit till en och att dom verkligen tycker om en :) Snabbt summerat så var det en riktigt bra dag/kväll, trots alla tankar som ändå snurrade.

Idag har jag tillbringat några timmar i Boggans underbara sällskap, vi drog iväg till Borlänge och Kuppan en sväng där jag såklart gjore av med lite pengar, men det var jag värd tycker jag! Det blev väldigt många skratt, speciellt när vi på Subway pratade om allt tok vi hittat på, alla galenskaper man pysslat med. Till exempel att man bara under loppet av några timmar åkt taxi 4-5 gånger fram och tillbaka mellan 2 platser. Det lilla äventyret ligger på mig, en natt då oväntade saker inträffade minsann! Det var underbart skönt att få ha lite riktig Malin och Boggantid idag, det behövdes för även Boggan är en av favoriterna :)
Ikväll har jag varit i Vad hos Frida, Andreas, Sara och Emmie och sjungit nya Lips med Frida och Sara, Emmie är lite liten än och Andreas befann sig på övervåningen större delen av kvällen. Alltid lika mysigt att vara där, och få träffa 2 av mina gullefjun :)
Med andra ord har helgen hittills varit riktigt riktigt bra. Tänkte bara informera de fåtalet läsare som läser detta att de flesta, om inte alla, som tas upp i bloggen är mina favoriter.
Nu ska jag nog ta och se veckans avsnitt av "The city" sen sova, för kan inte ligga och dra mig hur länge somhelst eftersom jag ska agera chaufför på förmiddagen en snabbis.
See you when you see med folks!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack underbara du =) Du är såklart en av våra favoriter också, annars hade vi inte velat att du skulle kli fadder åt Mindie bland annat =) Hoppas du har en bra dag på förskolan. Puss

2009-11-30 @ 11:51:54
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0