Kors i taket och hål i golvet!

Vem hade räknat med att jag skulle skaffa mig en blogg? Inte ens jag om jag ska vara ärlig! Men har blivit så inspirerad av mina kära vänner och så har jag känt ett behov att skriva av mig efter all the shit som hänt! Så nu när underbara Jenny fixat en blogg åt mig så känner jag mig som ett barn på julafton och vet inte hur jag ska kunna tacka jäntan :)

Skulle väl egentligen behöva plugga, skriva rent ett och annat, men vem har tid med det när man har en blogg att skriva? Har haft en huvudvärk som driver mig till vansinne snart i två dagar och inget hjälper, så jag sover mest.. Åkte till förskolan idag, envis som jag är, och vägrade låta huvudvärken vinna så därför är den väl dubbelt så jävlig just nu! Och på tal om förskolan så vill jag inte att praktiken ska ta slut, trivs så himlans bra, vill vara klar med skolan nu så jag får ut och jobba!

Känner att jag skulle kunna skriva så mycket mer, men nu måste jag ta tag i pluggandet lite, i alla fall i reklampauserna från de desperata hemmafruarna :p
Ha det bra mina kära :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca B

duktig malin :) då kan jag läsa om hur de är med dig :) jag bloggar också :P Ser också på DHW och pluggar i pauserna ;D haha men va ska man göra. :P Ha de bäst tremänning!

2009-11-24 @ 21:18:40
URL: http://facebookberoende.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag vet hur du kan tacka jäntan! uppdatera ofta och väl så hon har nått och läsa under vinterdepressionen! Haha

2009-11-24 @ 23:41:52
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Lina

Hoho vad roligt =)

2009-11-25 @ 11:24:12
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0