Luftslottet som sprängdes and some more!

Åh, sikken mysig söndag det här har varit! Var på lite julskyltning med Lina, Glenn och Mindie, rätt mysigt, inte mycket att se och den riktiga känslan infann sig inte riktigt i brist på det där vita på marken som man brukar kalla snö. Men sällskapet var tokbra! Efter det kilade jag iväg till Erika och Magnus och drack glögg och åt pepparkakor innan jag och Erika skulle gå på bio. Jag är så sjukt imponerad av Stieg Larsson filmerna! Har aldrig haft särskilt höga tankar om svenska filmer, men dessa tre är helt underbara, den ena är bättre än den andra. Satt på helspänn princip hela tiden, och jag har blivit så sjukt berörd av alla tre filmerna. Så massa stora plus för dessa!Och att sällskapet var mycket trevligt är ju också ett stort plus :)
Träffade på Tomas, Angelica, Emilia och Eliaz också, och gudars så underbara dessa barn är! Emilia hade varit modig flicka och ridit på en ponny, och var helt överlycklig över det. Underbara flickebarn! Och Eliaz då, han charmar då mig hur lätt som helst, han behöver bara le så smälter faster Malin. Det är väl lite speciellt med honom också eftersom han är första pojken, sen är det 4 bruttor! Men, jag älskar såklart alla 5 precis lika mycket :)

Efter bion brummade jag till Grängesberg och kikade på film än en gång med Jenny, Madde och Camilla, mycket gemytligt :) Jag trivs riktigt bra i deras sällskap, allt är så avslappnat och det känns verkligen inte som att man bara träffat dem några gånger, i alla fall Camilla och Madde, Jenny har jag ju träffat en del :) Jag stortrivs i deras sällskap, det är ett som är säkert!
Oh, och jag och Jenny skulle åka till Shell, och gissa vems bil som står utanför?! Ni gissar nog rätt skulle jag tro och jag blev sådär galet skakig igen, men det kändes inte fullt lika hårt, men det känns ju på ändå. Får väl iochförsig skylla mig lite själv när jag ska ränna där. Men hur stora är oddsen egentligen?! Men men, to hell with him säger jag bara ;)

Vill tacka alla underbara människor som gjort denna helg till en underbar helg! Känner verkligen att jag bara omger mig med människor som gör mig så glad och lycklig, oavsett humör. Men jag saknar mina raringar som inte är närheten, dom är lite utspridda!

I morgon ska jag väl försöka plugga, eller det är ett måste, men just nu känner jag inte fört alls!
See you when you see me, som jag brukar säga!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv! Även du är klockren ska du veta! :)



Puss på rej

2009-11-30 @ 10:28:50
URL: http://jaempa.blogg.se/
Postat av: Carro

låter som en kul dag =) själv bakade man pepparkakor o umgicks me en kompis sen när man kom hem så satt alla bröder utom robin o spela tv spel. så rätt hade du.. hoppas det är bra med dig.. =)

2009-11-30 @ 12:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0