Onsdag

Nu sitter jag här och känner mig lite smånöjd med mig själv eftersom jag faktiskt har fått lite gjort sen jag kom hem från praktiken, men har fortfarande saker att göra, men vad gör väl det när mer än hälften i alla fall är gjort? Då får man ta en liten bloggpaus. Så nu sitter jag här och visar världen på ett patetiskt sätt hur snuskigt äcklig jag är, som en vän uttryckt att folk som bloggar gör. Man skulle lätt kunna få den uppfattningen av att han inte alls gillar bloggar, eller? :p Men ändå kan jag ge mig på att han sitter där och läser i alla fall, bara för att han är lite nyfiken på exakt hur snuskigt äcklig jag verkligen är!
jag kan erkänna att jag också varit en antiblogg människa, men har ändrat uppfattning när jag som smått började läsa lite bloggar och insåg att det ändå är ett bra sätt att skriva av sig på. Visst, allt kan man inte ta upp, men det måste man inte heller, så det så! Och jag sitter inte här och bloggar för att jag tror att jag kommer bli rich and famous på det, men tycker folk att det är kul att läsa min blogg så är ju det självklart kul, men annars så spelar inte antalet läsare så stor roll faktiskt. Får väl försöka vara så underhållande jag kan så folk tycker att det är kul ändå :p Och jag hoppas att inte alltför många är besvikna över att jag inte valde "bitterfitta.blogg.se" men det kändes inte riktigt passande, och vem vet? Det kanske går över en vacker dag, kanske är en så där snuskigt äckligt lycklig människa så småningom!

Nej, nu ska jag nog ta och skutta in i duschen och tvätta mitt snuskigt äckliga hår (ifall alla ville veta) sen fortsätta plugga så jag kan se Grey´s med samvetet i behåll ikväll! Kanske eventuellt återkommer också, beror på hur patetisk jag är!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Lina

Din jävla patetiska, äckliga människa, hur tusan kan du blogga? :P Puss

2009-11-25 @ 19:16:43
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha! Håller med Lina där, Fyyyy så patetiskt vidrig du är!!!;) Puss!

2009-11-25 @ 21:02:26
URL: http://sanonis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0