Patetisk

Ja, det är vad jag är, nu igen! Jisses vilken äckligt snuskig människa jag är som sitter här igen! ;)
Måste bara säga att Jackson Avery, ni vet den nya sjukt snygga läkaren med dom underbara ögonen i Greys? Honom SKA jag gifta mig med, varesig han vill eller inte! Hujedamig vilken heting han är :p

I morgon ska jag styra kosan mot Falun och Högskolan igen, det var ett tag sen nu! Det ska bli kul att träffa alla igen, men ändå så är jag inte peppad till att åka, för hur kul är det egentligen?! Typ 2 timmar i bil sammanlagt för att kunna vara i skolan i några timmar. Men men, ska jag bli fröken så är det bara att bita ihop och se glad ut. Har ju något att se fram emot när jag slutat, för då ska nämligen Jenny bjuda på kaffe, och det är alltid lika trevligt, hon är bra härlig jäntan :)

Det är inte bara morgondagen som blir lång, fredagen är fullbokad, knökfull! Först ska jag till praktiken i Söderbärke, när jag slutat där ska jag hämta mina skruttor Sara och Emmie på dagis i Vad, sen hem, duscha, byta om, bli lite fräsch, åka på kalas eftersom en annan av mina skruttor, Filippa har fyllt år, och efter det blir det Idol med världens bästa Lina och underbara Mindie. Hur pigg kommer jag vara efter allt detta?! Hade ju velat dra ut på äventyr och göra Ludvika osäkert, men det får vänta nån helg till! Slipper ju iofs må skit nåndag, ligga med ångest eftersom jag bergis skulle ha gjort bort mig på något vis om jag gett mig ut i vimlet! För sån är ju jag, rätt rejält pinsam på fyllan ibland, men vem är inte det egentligen?! :p

Nu kanske inte det här inlägget var så vidare värst intressant, men det får ni leva med! Är mycket nöjd med det förra däremot, hoppas personen det handlar om läser det också, och då är du busted din jäkel!
Nu ska jag kila och borsta tänderna och läsa lite innan jag ska sova och drömma äskligt snuskiga drömmar ;)

Godnatt gott folk! See you when you see me!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men vad bra Malin, fan vad bra.

Om jag gifter mig med Justin Chambers så kanske vi kan ordna ett och annat swingersmöte också? Vore inte det trevligt? :)



KUL att du bloggar. Så får jag hänga med lite mer i ditt liv. I like. Massor av kramar.

2009-12-04 @ 23:15:09
URL: http://plastsak.blogg.se/
Postat av: Mallbrall

Du, vem är Justin Chambers? :P haha

Vad du är go! Jag bevakar minsann din blogg också, och det gillar jag tokmycket :)

Kramar i mängder!

2009-12-04 @ 23:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0