Tjohoo!

Sitter hemma hos snyggJenny, hon är på hemligt uppdrag bara någon meter från mig, men säger inte vart:p Så då passar jag på att vara lite snuskigt äcklig och bloggar lite!
Har varit i Falun idag, kul att träffa alla flickorna igen, men är rätt så slut efter en heldag med redovisningar och skit. Så nu är det gjort´, fy fasen så skönt!
Måste passa på att säga att alla mina vänner som jag omringar mig med är dom absolut bästa i hela världen! <3 Ni anar inte vad ni betyder för mig, utan er skulle jag aldrig klara mig, så enkelt är det.
Nej, nu var det slut på inspiration för den här gången, men jag återkommer med all säkerhet när jag tagit mig till hemmet igen :)
See you when you see me!


Kommentarer
Postat av: Caiser

får jag också tyckas om fast jag inte är "omkring" dig så ofta?

2009-11-26 @ 22:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0