Arbetarkvinna..

.. Mm, det är vad jag varit idag och även kommer vara i morgon och på torsdag! Yeey, förstå min lycka! Har inte jobbat på hur länge somhelst på grund av skolan, och nu fick jag 3 dagar på rad. Helt underbart att få vara bland barn i tre dagar plus att det ger ett extra plus på kontot i maj. :)

Och nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen, men jag har inte ens slagit på datorn sen i lördags och det har faktiskt varit riktigt skönt. Tro det eller ej, men jag kanske inte är lika beroende av ansiktsboken längre? Haha, very much otippat eller hur? Men sant, I think.
Och nu sitter jag och väntar på att Jenny ska komma förbi en sväng, mycket trevligt :) Och lite senare styr jag kosan mot Hanna och kikat på Desperate ochså där med henne, också det mycket trevligt! Allt känns trevligt just nu och det bara för att jag få jobba lite :)

Helgen var kanon, blev lite mycket av det goda så ångesten var total i söndags, men det får man bjuda på. (Fast ibland blir det för mycket att bjudandet på sig själv också :p )

Nej, nu ska jag se om jag kan göra någon nytta innan Jenny kommer, typ ta fram lite bullar eller så :p

Hoppas alla har haft och fortsätter ha en härlig dag!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0