Bad bad Malin..

Fasen vad dåligt med inlägg det blivit på sistone! Den här gången skyller jag på dessa innedagar som varit i Falun, har varit tvärtrött ända sen i måndags, så har inte riktigt orkat.
Dagarna var rätt bra, speciellt tisdagen då värdlens bästa skuggteater kom till! Inget blev som det lilla vi planerat, men fasen vad bra det blev ändå! Bästa avslutet också med "vad är klockan?" "1337" "Eliiiiit" :p Björn Gustavsson får då vara med överallt, men så går det när han är så sjukt bra! (och sjukt jävla söt också ;)) Alla dagarna kan jag nog kalla lärorika också, så ett plus till högskolan där!

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, somnade på soffan och drömde sådär sjukt som bara jag kan! Jag skulle yill USA med några till, som jag inte vet vilka det är alls, utom en. Vi skulle bo hos en familj där jag fick pappan efter mig. Fick ett raseriutrbott på 2 tjejer som skulle ha med en skum kille hem till huset, en person skulle trösta mig genom att berätta om polishundarnas egenskaper! Haha, när jag vaknar och kollar till på tv:n så sitter en snubbe och pratar om det, så hans prat måste ha nått in i min dröm :p
För att inte tala om nattens dröm, även den sjuk! Då var jag på fest med 2 killar. Den ena skulle krama alla, ingen gick säker alls, och den andra, ja, han satt i en soffa och visade maten han tuggat på och när någon försökte prata med  honom gjorde han det ännu mer. Han hade dessutom den gräsligaste 80-talsjackan man kan tänka sig på sig. Den hade massa skrikiga färger på, och mestadels skrikrosa. Ni vet så där 80-talsskrikigt som det bara kan bli?
Hur kan man dröma så mycket sjukt? Jenny E sa till mig idag att jag nog måste gå till psykolog med mina drömmar :p haha
Någon mer än jag som drömmer massa konstigheter? Snälla säg att det inte bara är jag som är så wierd? :p

Nej, undrar om jag inte ska ta och göra mig redo för sängen nu, är toktrött! Måste vara på topp i morgon när det förhoppningsvis ska grillas (om vädret vill som vi vill) och drickas gott :)

Sov gott, dröm sött och godnatt!
Puss

Kommentarer
Postat av: Tess

hahaha, björn får gärna vara med överallt ;D hahaha, skuggteater är vår grej helt enkelt.. 5/5 toasters ;) ha en trevlig helg!! kramis

2010-04-30 @ 15:09:04
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0