Friday night!

Mm, låter bra härligt va? :) Min kväll började med ett besök på akuten i Ludvika då det inte fanns några tider på vårdcentralen i Smedjebacken. Läkaren hittade inte större fel i mitt öga, hon misstänkte att jag rivit mig eller något när jag försökt få bort det som skavt. Fick en salva utskriven, men klockan var ju då efter 18 så vi var tvugna att åka till Borlänge för att kunna få salvan innan jag drar, finns inte mycket tid att uppsöka ett apotek i morgon när vi susar i väg tll Norgeland heller. Så nu hoppas jag på en snabb förbättring, för i morgonkväll vill jag ju vara snygg! :p

Har landat hemma hos Jämpers, hon städar och har sig och jag njuter av tillvaron framför datorn ;) Har väl inte mycket att skriva nu egentligen, ville mest hinna med ett inlägg innan äventyret drar igång i morgonbitti :) Sen blir det nog inte mycket datortid, I hope faktiskt! Kan vara bra att vila från den ett tag tror jag :P

Måste även ringa ett samtal, hoppas kvinnan är vaken bara :)

Ha en underbar helg gott folk, vi får väl se om jag slänger in något inlägg under helgen, annars återkommer jag med detaljer på måndag eller tisdag :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0