Friday!

Nu har jag äntligen tagit helg! Eller ja, det gjorde jag faktiskt redan inatt när jag skickade in mitt reflektionsprotokoll. Riktigt skönt! Och jag fick mig en smärre chock när jag vaknade idag, tittade till på telefonen, den blinkade, hade 4-5 missade samtal och ett sms, sen kollade jag på klockan. 11.30 stod det! Så länge har jag inte sovit på sjukt länge. Men jag känner mig någorlunda utvilad idag faktiskt. Drygt bara att vakna och känna att ögat värker.. Tidigare i veckan trodde jag att jag hade något i ögat, det kändes som att något skavde, men såg ingenting.. Igåt hade jag en liten röd fläck och jag tänkte att det säker legat något och skavt. Men pricken blev större och nu är den rätt stor, ögat var alldeles kletigt när jag vaknade och jag var helt röd. Så jag ringde till vårdcentralen så nu väntar jag på att dom ska ringa upp. Måste ju få komma dit idag eftersom jag åker i morgon. Känns ju rätt viktigt eftersom det är ögat jag har ont i. Det är ju kind of en viktig del av kroppen (kallar man det så?) och eftersom jag ska köra bil en del i morgon så vill jag veta vad det är för fel. Bara att hoppas att jag slipper kriga för att få komma dit idag. Fan, snacka om dålig timing! Känner mig inte direkt pigg på att visa mig bland folk på det här viset, ögat ser rätt läskigt ut ju :S

Nej, nu ska jag väl lägga mig i soffan igen och fortsätta vänta på samtalet. Jag återkommer säker senare, om det är någon som är intresserad av vad som händer med mitt stackars öga?:p

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0