Fy skäms på mig!

Nu var det sådär längesen jag skrev igen! Men jag har haft fullt upp med plugg och umgås :)
Har haft en kanonkväll med min Skorpa, kikat på gamla galna kort och skrattat en hel del. Mycket trevligt, det måste göras om snart igen, blir alldeles för sällan! Tack för ikväll my love :)

I måndags styrde jag kosan mot Källbotten och snyggingen Linda och hennes underbara tjejer :) Blev en del mys med tjejerna och massa härligt prat och massa skratt med Linda, som alltid! Vi tog oss också en härlig promenad i solen och spenderade lite tid ute på gården med en varsin kaffekopp i högsta hugg. En helt underbar dag som varade länge eftersom jag har så svårt att åka hem när jag är där :) Tack för en fantastisk dag älskade du :)

Annars har jag pluggat och stått i :) Andreas, Frida, Emmie och Kevin var också här idag. Goa ungar :) Och Frida är väl go hon med ;) (Lär ju skriva det ifall hon läser det här :p :)
Pluggat lite idag också, och upptäckte till min lycka att boken som ska läsas till nästa vecka redan är läst i en tidigare kurs och anteckningarna till den lyckades jag också rota fram! Så i morgon ska jag se klart en föreläsning och skriva ett reflektionsprotokoll eftersom jag missar måndagens seminarium pga Norgeresan som blir av lördag- måndag. Ska bli skönt att komma bort lite, även om det bara är några futtiga dagar. Men ändå, det händer nått liksom :) Jag och Jämpers ska ju hämta hem Angelica den tokan som drog till Norgeland för ungefär 3 månader sen :)

Nej, nu ska jag nog minsann krypa ner och försöka få mig lite sömn så jag kommer upp i tid och kan plugga. Det innebär att jag kan spendera lite tid i solen i morgon :)

Godnatt, sov gott och dröm sött vettja :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0