Gårdagen..

... Den var kul! Började hemma hos Jämpers, sen bar det iväg in till stan och lobbybaren. Där träffade jag på massa härliga människor, drack goda drinkar och sedan klampade vi ner på Underbar och dansade större delen av kvällen. Sjukt kul! Men, jag var toktrött hela kvällen så jag var inte riktigt på topp, men de underbara människor jag omgavs av gjorde kvällen kanon :) Tack alla som gjorde kvällen så bra :)

Nu ska jag minsann kräla ner i sängen tror jag, är jättetrött! Har en liten Sara inne på rummet också (fast hon är ju stor tjej nu) så måste vara pigg när hon vaknar i morgon, kanske :p

Hoppas alla har en underbar kväll/natt :)

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0