Hoho?

Vart blev solen av? Mycket tråkigt väder idag, men, jag lider inte så jättemycket eftersom jag ska plugga en skvätt så jag får lite längre helg :) Fast självklart hade jag hellre sett att solen sken och fåglarna kvittrade, men man kan inte få allt här i världen inte!
Idag ska jag skriva ihop lite reflektioner om nästa veckas bok eftersom jag missar seminariet på måndag och sen kika på sista föreläsningen. Förhoppningsvis i Hannas sällskap :)

Oh, jag har fått ett skavsår eller nått i ögat, har vart irriterad i ögat i flera dagar och när jag kom upp idag såg jag att jag hade en röd prick som inte känns helt okej. Men, det har hänt förr, fast då på sommaren när tiden spenderats under vatten :p Men något måste ha letat sig in i mitt stackars öga och skavt. Hoppas bara att det röda i ögat går över snart, ser ut som en avdankad rötjutskärring i ögat! Me don´t like, at all! Men, det kunde ju varit värre såklart!

Nu ska jag ta tag i skrivandet I guess, så jag är klar med det, eller ja, bara behöver skriva lite om sista föreläsningen sen :)

Have a nice day folks!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0