I give up..

.. Nu är det dags att lägga undan bok, penna och block. Är helt slut. Vilken jäkla lång dag! Dags att sova, ögonen svider, ryggen och nacken värker efter min kassa hållning när jag sitter och pluggar och jag får svårare och svårare för att skriva normalt. Så om inlägget innehåller en hel del med felstavningar så vet ni varför, även om jag försöker rätta till dom på en gång haha! En rök, tandborstning, en dusch och sen sängen är vad som gäller nu, orkar knappt hålla mig vaken för tusan. Men den här tröttheten är fasen rätt skön ändå, jag kommer sova skööönt, och behöver inte gå upp så tidigt i morgon, åtta, halv nio får bli bra tror jag. För i morgon väntar ju ännu en tokpluggsdag.

Sov gott kära ni och ha en allmänt underbar natt! (Fri tolkning;) )

Puss&Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0