I´m back!

Yepp, nu är jag tillbaka i matchen igen. Norgeresan var riktigt lyckad, hade kanonkul som Benjamin skulle ha sagt! Mitt ute i ingenstans på ett fjäll, men det var sjukt fint :) God mat, gott att dricka och härligt sällskap, vad mer kunde jag begära? :)
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, orkar liksom inte gå in på detalj vad som hände under helgen, hände inte såå mycket utom att vi lätt kan konstatera att man blir sjukt töntig på fyllan haha! Stå i halvcirkel och peka på en person till en viss låt, det låter väl kind of töntigt va? :p

Nej, snart är det dags för föreläsning, har plaskat ner arslet hos Hanna :)

See you when you see me!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0