I väntans tider..

.. Då får man roa sig med ett litet blogginlägg :p Väntar på att Jenny ska komma med bussen till le Smötch så vi kan handla det som ska käkas ikväll och sedan piffa till oss. Eller ja, jag har kommit en bra bit påväg nu i alla fall, ansiktet är på och en snabbgenomgång med plattången är gjord. Så det är bara själva frillan kvar och kläderna såklart :) Börjar bli skapligt törstig också måste jag säga!

Sitter självklart och lyssnar på musik medans jag knåpar ihop det här inlägget. Jag har sagt det förr och säger det igen: Vad skulle man ta sig till utan musik? Jag skulle nog bli en aning knäåå tror jag, lyssnar nästan alltid på musik. Och jag bara älskar spotify! vad gjorde man innan det? Jo, då youtubade man låtarna man ville lyssna på och det var ju rätt drygt om man ville höra många låtar eftersom man inte direkt har någon playlist på tuben. Men youtuben får också tummen upp såklart :)

I morgon kanske det kommer upp lite bilder från kvällen, vem vet? Måste bara komma ihåg kameran, det är sjukt viktigt! Nu ska jag ta och göra mig redo för att åka och hämta Jenny, äntligen! Som jag har väntat :p

Än en gång, ha en underbar Valborg och ramla för guds skull inte in i någon brasa nu! :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0