Ingen ro och ingen vila

Ungefär så har den här dagen känts, men det har ändå känts bra. Jag har varit sysselsatt hela dagen. Först med att slita mig upp ur sängen vid 05.20 sen jobb och efter det så blev det plugga av. Föreläsningar i ett par timmar och nu sitter jag här, nyduschad, sjutk fresh, trött och nöjd som tusan med min dag! Nu fattas bara att förkylningen försvinner, sen kan jag ta tag i träningen igen också. Träningen som om och om igen blir uppskjuten på grund av förkylningar och annat skit. Men snart så :)

Något jag aldrig slutar att fascineras av är fb. Människor utelämnar sig så sjukt mycket, och visst det kan jag också göra ibland. Men det känns som att det blir mer och mer sällan ju mer jag inser att alla människor inte måste veta allt. Det är rätt så kul att analysera människor genom fb, vissa går att se igenom rätt fort. Jag syftar på att rent generallt bara läsa olika statusar. Jag fascineras som sagt av det och just för det så gillar jag ansiktsboken rätt rejält.

Nej, nu får det vara slut med denna diskussion också för Grey´s börjar igen. Och jag kan påpeka redan nu, innan folk börjar analysera mitt inlägg att jag enbart pratar i stort om facebook så ingen behöver känna sig träffad i onödan för jag vet att samma saker som jag sagt om facebook även gäller bloggar och där vet jag att jag uelämnar mig själv en del.

Ha det bra gott folk och sov gott!

Puss&hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0