It´s a Valborg

Ikväll smäller det gott folk! Grilla och dricka i trevligt sällskap, ser verkligen fram emot kvällen :) Hoppas alla får en lika trevlig valborg som jag tänker ha :D Jag och Jenny ska styra kosan till Hanna och Markus där annat trevligt folk också kommer befinna sig. Om vädret tillåter blir det minsann årets första cykeltur, woho :p Sen får vi se hur kvällen ter sig, vart vi hamnar tillslut.
Känner att det snart är dags att hoppa in i duschen så det är gjort innan jag ska hämta upp Jenny vid bussen och handla något gott att grilla. Kan vara skönt att slippa stressa för en gångs skull kan jag tycka!

Nej, vet egentligen inte vad jag ska skriva mer, kanske återkommer senare eller så skriver jag i morgon hur kvällen varit :)

Ha en underbar fredag allihopa, och var rädda om varandra :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0