Long time no see?

Fy tusan vad längesen det var jag bloggade nu, inte bra! INTE braaa! Men nu tar jag mig tid för ett litet och snabbt inlägg. Glad Påsk får jag väl lov att säga :) Känns väl inte så speciellt med påsk ändå va? Det har då inte rört mig i ryggen, att fira påsk är väl inte så viktigt känner jag. Visst är maten god, men det åt jag ju nyss i alla fall, så ikväll blir det vin, tacos och galenskaper med Hanna och Matilda. Mycket trevligt! :) Vinet står på kylning och är förhoppningsvis underbart kallt och smaskigt! Lyxade till det med lite cider under tillpiffningen, bara för att! :)

Gårdagkvällen spenderades hemma hos Lina och Glenn tillsammans med Sara och Glenns vän Jesper, en mycket trevlig kväll det också. Vi spelade lite kort, yatzy och käkade tacopaj (tacogalning? Yeah ) och det förtärdes alkohol på vissa håll, men jag höll mig i skinnet och drack Loka i stället :p Tack för en mycket trevlig kväll allihopa! Alltid lika underbart härligt :)

Och torsdagen spenderades i Källbotten och Linda, Daniel, Cornelia och Celine, tillsammans med Jenny och Johanna. Kanontrevligt var det! Torsdagsmys är något som vi verkar ha infört :) Där dracks det kaffe, åts gotte och skrattades det som vanligt :) Och som ni alla vet så bara älskar jag att vara i Källbotten hos dessa underbara människor! Tack för kvällen underbara ni!

Nej det här inlägget blev ju inte så väldans kort ändå, men hoppas ni står ut med det ;)
Och btw så ska jag jobba två dagar nästa vecka, det var inte igår det! Ser fram emot det en hel del, det innebär inte bara extra pengar nästa månad utan även flera härliga timmar i en barngrupp :) Yeeeey I must say :)

Ha en underbar lördag och fortsatt trevlig Påsk :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0