No rubrik alls

Det där med rubriker är oftast ganska svårt tycker jag, ofta blir dom sjukt ointressanta och säger allt om inläggen. Måste nog skaffa mig lite mer fantasi och försöka vara lite fyndig. Men det får bli en annan dag :p

Har jobbat hela dagen idag igen, sjukt underbart har dessa 3 dagar varit. Vill bli klar med skolan på studs så jag få ut och jobba :) Men, lär väl klara 1 år till I guess. Måste kolla föreläsningar ikväll igen, så jag kommer nog somna så fort huvudet landar på kudden ikväll när jag tagit mig till sängen. Förhoppningsvis kan jag masa mig dit i tid så jag får sova sådär sjukt skönt som jag gjort 2 nätter i rad nu :) Skulle ju vilja träna också, men icke, snoret är kvar i hela huvudet känns det som..

Nej, nu har jag inte mycket mer att säga, ska ta tag i föreläsningskikandet så jag blir klar med det någongång också!
Hoppas alla haft en sjukt bra dag :)

Skönaste låten för tillfället är Bedrock - Young Money, Lloyd, LillWayne

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0