Pluggeripluggera

Puh, har kollat föreläsningar sedan halv 5 ungefär, slängde mig på datorn när jag kom hem från jobb för att hinna med allt. Så föreläsningar är vad jag ägnad min eftermiddag åt och jag känner mig inte nöjd med det, måste läsa lite också.. Annars får jag plugga som en dåre i morgon igen. Det är fasen inte lätt att plugga alla gånger. Men, skönt att det är svenska (svenskakurs alltså, ni vet tal, skrift och sånt :p ) som gäller nu, då snackar vi i alla fall intressanta saker där jag vet vad jag pratar om. Det här kan jag ju, tror jag :p Kommer nog aldrig mer spy galla över en sådan här kurs, inte efter mardrömsmatten (I hope).

Nej, dags att slå upp boken, placera pennan i handen och läsa och anteckna tills jag inte orkar mer. Drygt, men ändå bra skulle jag vilja säga :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0