Snart smäller det

Det är torsdag idag, kan ni förstå?! Det innebär att helgen bara står runt hörnet och väntar igen, sinnessjukt underbart! I morgon blir det minsann lite lobbybar och Underbar. Underbart! (Höhö) Vi måste ju fira att Angelica är hemma igen, den tokan! Ska bli härligt att få försöka göra sig toksnygg och sedan svänga mina lurviga på dansgolvet.

Idag tänker jag göra en fuling och lägga pluggandet åt sidan lite, har förvisso läst em del redan. Men jag känner att jag måste träffa min lilla Mindie och min kära Lina också :) Så jag ska susa dit innan Jenny ska plaska i färg i huvudet på mig och klippa bort lite onödigt slitna toppar. Och btw, jag rekommenderar alla att uppsöka Jenny och låta henne ta hand om erat hår, hon är bäst :)

Nej, nu är det time to hit the shower och sedan fixa ansiktet och bege mig mot the big city of La ;)

Ha en underbar dag gott folk!

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0