Sunshine!

Gud vad jag älskar när solen lyser, jag blir så sjukt glad och känner mig riktigt lycklig. Helt utan anledning, men när jag sedan tänker på vad jag har i mitt liv så blir lyckan enorm. Vill mest skrika rakt ut att det känns bra just nu :) Och allt detta på grund av solen, är det inte fantastiskt? :)

Har inte skrivit på några dagar igen nu, men har inte haft mycket att skriva om och igår var jag inte hemma särskilt mycket :) Var ute på en liten turné nämligen och träffade några av mina godingar och vill tacka er för en härlig dag :) Fick se en sjukt söt Minde krypa runt på golvet och vara allmänt glad och underbar. Det räckte med att jag skrattade så sprack hela hennes ansikte upp i ett härligt leende, och då svällde mitt fadderhjärta :)

Träffade Filippa och Felix också, underbara barn! Busade och mös med Filippa, vilket jag verkligen bara njöt av :) Och Felix sen då, ja, han kan konsten att charma sin faster nått så fruktansvärt, kan aldrig rikitgt slita mig från honom, han är verkligen speciell :)
Och för att resten av brorsbarnen inte ska känna sig utanför så är dom exakt lika underbara allihopa, jag är en sjukt stolt faster :) <3
Träffade även Jenny en stund, kom dit så sent så hon, Jörken och Flisan kikade på film och jag sjönk utan omsvep ner i soffan och kikade också, sjukt kul film. Kommer inte ihåg vad den heter nu bara för det, men komedier är min melodi :)

Fick veta idag att min skrutta Emilia är sjuk igen, stackarn :( Eliaz har äntligen frisknat på sig efter alla turer med feber och trök och då är det hennes tur. Tänker massor på dom och hoppas de blir sjukdomsfria väldigt fort! <3

När jag återkommer ska jag skriva om något annat än mig och mina dagar, nått spännande med andra ord :p

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0