Alla hjärtansdag..

Skulle nog kunna säga att jag ser dagen som rätt överskattad, kan det bero på att jag är singel? Haha, jag vet inte själv. Kan knappt komma ihåg när jag firade alla hjärtansdag med någon sist, är nog några år sedan! Jag menar, varför inte bara sprida lite kärlek varje dag? Men, jag kan tänka mig att jag skulle värdesätta den här dagen om jag hade haft en karl. Men vem behöver det när man har massvis med underbara vänner och världens bästa familj? :) Och nej, jag är inte bitter, är som jag nämnt tidigare sjukt nöjd med situationen just nu. Jag har planer nu nämligen, och dessa planer innefattar ingen karl :p

Har haft en kanonmysig helg. I fredags var jag bara hemma och hade kvalitetstid med mina päron, det var längesen! Först kikade jag och mamma på lite "Buffy" innan hon skulle åka och jobba, sen kikade jag på Hitch i min ensamhet (sjukt skönt) och så kikade jag och pappa på "The breakup" fram mot kvällen. Efter det käkade vi pizza och glodde på "Let´s dance". Jag kanske redan har nämnt detta, kommer inte ens ihåg själv vad jag skrivit förut :p Värdesatte fredagen med mina underbara päron väldigt högt. Dom är nämligen bäst min mor och far :)
Igår plockade Sara upp mig på eftermiddagen, och vi inhandlade allt vi skulle kunna behöva under kvällen och begav oss ut till Matsbo för filmmys och allt vad det innebär :)
Idag har jag gjort något som jag skulle vilja se som lite olagligt, jag och Hanna har nämligen pluggat lite matte idag. Det borde man inte behöva på en söndag :p Men sen har jag fortsatt denna dag i samma anda som hela helgen, nämligen i soffan med film :)
Jag har verkligen haft en toppenhelg med toppenmänniskor. Känner verkligen hur mycket jag verkligen älskar mina vänner, hur lyckligt lottad jag är som har alla er i mitt liv. Ni är bäst, glöm aldrig det! <3

Vill även sända ut lite extra kärlek till alla mina vänner och andra som kanske behöver det. Lite för att det är alla hjärtansdag, men som ni som läser min blogg vet så får jag kärleksfnatt ibland så det är inget ovanligt från min sida :) Hoppas i alla fall att alla haft en kanonhärlig alla hjärtansdag och en lika mysig och bra helg som jag :)

Puss&Godnatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sänder massor med kärlek tillbaka, i dag och alla andra dagar :P Puss

2010-02-15 @ 16:24:57
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0