Fredagkväll

Spenderar även denna fredagkväll hemma i Goatlive, underbart skönt! Har varit hemma precis hela dagen, legat i soffan och kikat på film, har kikat på två stycken, Hitch och The breakup. Båda filmerna får bra betyg av mig. Kan det bero på att jag är en lovegeek? Båda filmerna handlar ju om kärlek :)

Men enligt mig finns det inget finare än kärlek, det är ju en så himla underbar känsla som verkligen tar över hela kroppen och den påverkar en så sjukt mycket på olika sätt! Det finns nog ingen människa på denna jord som jag inte unnar kärlek, alla är verkligen värda att få känna den känslan, och självklart ta emot känslan. Åh, jag bara älskar det! :) Det underbara är att kärlek kan dyka upp precis närsomhelst och vartsomhelst.
Personligen är jag just nu så himla nöjd med all kärlek jag känner för mina nära och kära. Jag har inte tid med någon annan kärlek, jag har fullt upp med plugg och mig själv just nu! Så känner jag också att händer det så händer det :)

Var och fikade med några av brudarna igår och då pratade vi lite om känslor av olika slag. Vi kom in på när Sara kom hem från nästan ett helt år i Australien, när jag, Lina, Caisa, Hannah, Emma och Mia mötte upp henne på Arlanda. Vi bröt ihop nästan allihopa, jag grät då som ett litet barn, så fort jag såg den underbara människan komma gående så var det kört! Och när vi satt där och pratade om det fick jag rysningar och en tår i ögat igen. Jag är ingen som känner saker och ting lite halvt, utan det blir till 110% och så är det med alla känslor. Alla som känner mig vet nog vad jag pratar om. Crybaby? Jag? Neeej :p Haha, men måste nog bekänna färg och säga att jag är känslig :) Fast det har jag nog erkänt förut också :) Blir även att tänka på hur jag kände på förmiddagen när vi hade redovisning, gud så arg jag var! Jag var arg på mig själv för att jag inte förstod och jag blev arg av andra anledningar också så jag satt vid dator och muttrade och skällde om det hela till Hanna den stackaren! Tur ändå att jag hade henne där så jag fick ur mig allt jag ville ha sagt :p (Sen kom Ella krypande och vem kan vara sur när man ser henne? Ingen kan jag lova! )
Saknar alla mina raringar som jag inte träffat på ett tag också! Tycker inte om att matten ska ta upp så mycket av min tid :(
Träffade underbara lilla Mindie igår också, älskade flickunge! Och Mimmie också! Åh vad härligt det var att träffa henne igen! Detsamma gäller Hannah, Lina och Sara också såklart :) Tack alla ni som gjorde min dag så bra. (Det gäller alla inblandade all day long:) )
Nej, nog om känslor nu, jag är alldeles för trött för att det här inlägget ska bli som jag vill ha det! Förstår inte riktigt varför jag prompt skulle skriva allt det här nu, men nu har jag skrivit det och jag vill då inte ta bort det så ni får stå ut med strange formuleringar och dylikt :)

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0