God morgon!

Eller ja, morgon och morgon, det är väl mer förmiddag nu. Men, jag har ju nyligen klivit upp och då är det i alla fall morgon för mig :)


Idag kommer Lina och Mindie hit, yeey :) Vi ska laga iordning lite lunch, i form av hemmagjord kebabrulle, sjukt gott ska det bli :) Det är alltid lika underbart att umgås med Lina och Mindie, dom är för underbara dom två töserna :) Återkommer nog senare om exakt hur trevligt vi haft och hur mycket jag myst med Mindie :)

Igår begav jag mig till stjärtis och Jämpers, och vi skulle som sagt plugga, men det blev inte riktigt av haha! Istället plockade Jämpers en massa on the mansion och jag satt vid datorn, och skrev med lite trevliga människor ;) Och snokade såklart, det är väl det enda jag gör på facebook :p Senare kom även Camilla och vi tog en liten kvällspromenad, sen spelade flickorna gitarr och sjöng, hur mysigt som helst! SJälv kan jag inte sjunga så jag höll tyst :p
Kom underfund med saker och ting igår som gjorde mig fullkomligt vansinnig, inget jag tänker ta upp här men jag är verkligen glad att jag har lagt vissa saker bakom mig. Människor som ens har mage att ljuga andra rakt upp i ansiktet är inga människor jag vill ha i mitt liv, what so ever! Men jaja, inte mitt problem alls :)

Nej, nu ska jag ta och krypa ner i soffan tills de underbara bruttorna anländer till Goatlive :)

Puss&Hej

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra tisdag? (:

2010-02-02 @ 16:41:28
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Malin

Min tisdag har varit bra! Hur har fröken bitterfittas tisdag varit? :p

2010-02-02 @ 19:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0