God natt?

Jag funderar skarpt på att gå och lägga mig inom en väldigt snar framtid, är toktrött, fast jag tagit mig en powernap på eftermiddagen! Skönt huh? Och my freaking nose är så full av snor att jag inte ens kan andas just nu. I know, nosespray är en bra grej, men kan inte spruta i mig det förns det är dags att sova, annars vaknar jag miss i nassen av att jag håller på att avlida av andnöd. Jag har mycket erfarenhet av förkylningar kan jag informera om, jag är oftare förkyld än vad jag är frisk känns det som. Eller vad säger alla som känner mig och varit med under alla mina miljontals förkylningar dom senaste åren?
Herregud vad min blogg handlar om förkylningen just nu, men det är väl det mesta actionfylda som inträffat i mitt liv dom senaste dagarna, så vad ska jag göra? Vill ni inte veta så är det bara att låta bli att läsa. Men ni läser ändå, enbart för att jag är en sådan hyvens skrivare va? Håhå, jag vet, jag gillar till och med mitt eget skrivande ibland. Som detta inlägg, det kommer jag förmodligen digga till tusen för att låta lite töntig och som den geek jag egentligen är :p
Sitter och lyssnar på Melissa Horn nu igen, jag får inte riktigt nog av "Vår sista dans", den är så himelens underbar! Dagens låttips enligt moi!
Nu blir det en kvällscigg, det blir sammanlagt 6 rökpauser idag, vilket jag tycker är mycket bra för att vara jag faktiskt :) Yeeeey me!

God natt gott folk, hoppas ni kommer sova alldeles underbart skönt och drömma massa härligt. För det vill jag, inte vill jag då drömma om några mer bebisar in my mage mer! Den drömmen har jag inte berättat om, men den var inte kul. Jisses säger jag bara! Tur att det bara var en dröm, I´m not ready for a bebis! Äh, nog om det, jag snurrar bara in mig i min egen diskussion här.
Ha´t bra och hoppas ni gillar det ni läser ;)

Vi ses i drömmarnas land, jag vet vart jag tänker drömmar mig bort någonstans i alla fall ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0