Godmorgon!

Uppe med tuppen idag igen, men det gick obeskrivligt segt att komma upp idag! Men tjugo i åtta slet jag mig upp från sängen, och nu börjar jag vakna till liv lite mer, efter en stadig frukost :) Snart är det dags att träffa studiegruppen och gå igenom uppgifterna inför morgondagen. Får se hur det går :) Hanna kommer också snart, för att samarbeta med mig!

Ikväll är det dags för fika med några av brudarna, det var alldeles för längesen! Speciellt Mimmie var det längesen jag träffade, sist var väl på juldagen! Hon har ju varit i Asien den lilla rackaren :)
Nej, undrar om jag ska fixa min morgonrutiner. Ta mina vitaminer, omega 3 och sinova tabletter. Lite för mycket tabletter, men jag måste ju knapra i mig dom allihopa! :)

Puss&Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0