Goood morning!

Fick mig lite sovmorgon idag :) Men jag har inte sovit bra alls.. Har sovit oroligt som tusan, vaknat hela tiden och haft svårt att somna om. För mycket som snurrar i huvudet just nu känns det som. Men, jag ligger kvar än, har inte tagit mig upp riktigt än, men så får man göra på lördagar :) Känner mig inge pigg i kroppen idag, har nog mina aningar vad det beror på. Eller ja, en blandning av gårdagens träning och lingonvecka :p haha.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, enda jag vet är att Magnus, Erika och Felix kommer hit fram mot eftermiddagen/kvällen, och då måste jag vara hemma så :) Har inte bestämt mig än om jag ska ta en vilodag från träning idag, eller om den får vänta tills i morgon.. Eller kanske inte behöver träna 6 dagar i veckan? Men det är ju så skönt nu när jag kommit igång! :) Är det något jag saknar nu när jag försöker vara lite nyttig och hålla igen så är det muggen med choklad, åh gud så gott det skulle vara! Men jäklar i min lilla låda vad socker! Äh, ska inte bli fanatisk nu bara för att jag kommit igång, men jag vill se resultat liksom, då får man skärpa till sig :)

Nej, undrar om jag ska kliva upp kanske? Känner att magen är i behov av frukost.

See you when you see me!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0